Reparatie – Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Ons retour- en restitutiebeleid duurt 14 dagen. Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop van onze producten, zoals wandeltuigjes, borstvoedingsdoeken en jewelcards, kunnen we helaas geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, is het altijd verplicht om de verpakking met de volledige inhoud mee terug te sturen. Uw artikel moet ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Aanmelden van een retour
Tussen het aanmelden van een retour en het binnenkomen van de retour mag maximaal 7 dagen zitten. Bijvoorbeeld: als een retour is aangevraagd op de 13e dag na levering, moet het retourartikel binnen zijn voor de 20e dag na levering.
Belangrijk: U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van retourzending afgetrokken van uw restitutie.
Het duurt maximaal 8 werkdagen om een bedrag na goedgekeurde retour te verwerken. Bij elke vorm van betaalmiddel kan dit anders zijn.
Indien goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Uitzondering:
Producten van Aker Fasi kunnen niet worden geretourneerd in verband met hygiëne.
Extra niet-retourneerbare items:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden toegekend:
- Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft door redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
Restituties
Nadat uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie. De verwerking van een retour na binnenkomst telt als het afsluitende proces.
Late of ontbrekende restituties
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat uw restitutie officieel wordt geplaatst.
Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geplaatst.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via Info@mybrandz.nl.
Artikelen in de uitverkoop
Alleen artikelen met de normale prijs kunnen worden gerestitueerd. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden gerestitueerd.
Garantie
Op al onze voedingsdoeken en wandeltuigjes geldt een garantie van 6 maanden. Let op de wasvoorschriften van de voedingsdoek. Een defect aanmelden kan via info@mybrandz.nl. Beschrijf het defect en voeg een foto toe.
De beoordeling van het defect is op basis van redelijk gebruik.
Voor de jewelcard sieraad geldt ook een garantie van 6 maanden, op basis van redelijk gebruik.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect zijn of beschadigd zijn. Als u het moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar Info@mybrandz.nl en stuur uw artikel naar:
My Brandz
Zuiderzeelaan 66
1121RA Landsmeer
Cadeaus
Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en zij zullen op de hoogte worden gesteld van uw retourzending.
Retourneren van verzendingen
Om uw product retour te sturen, moet u uw product mailen naar:
My Brandz
Zuiderzeelaan 66
1121RA Landsmeer
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat ons omgeruilde product u bereikt, variëren.
Heeft u hulp nodig?
Neem contact met ons op via Info@mybrandz.nl voor vragen met betrekking tot restituties en retourzendingen.